Świat 120 Ustawienia

Prędkość gry 1.6
Prędkość jednostek 0.625
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2000 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla kupca 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Aktywne
Farmienie Aktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.6

Konfiguracja

Limit członków plemienia 40
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne
Warunki zwycięstwa Plemię musi posiadać 15 wiosek runicznych na wszystkich zaludnionych kontynentach przez 14 dni
Data rozpoczęcia 27.07.17 11:45